A Fonyódi Tükör 2019. január 29-i adásában iskolánk legújabb eredményeiről, sikereiről közölt tudóstást:

szoc segito tevMilyen problémával lehet a szociális segítőhöz fordulni?

Iskolához köthető problémák pl. szorongás, tanulási nehézségek, motiválatlanság, konfliktus az iskolatársakkal, konfliktus a pedagógusokkal, magatartási problémák.

Gyermeknevelési kérdésekben pl. önállótlanság, szófogadás kérdése, otthoni feladatok és leckeírás, szülő-gyermek viszonya konfliktusos.

Bővebben...

Kovács Tibor tagintézményvezető-helyettes iskolánk aktuális képzési kínálatát bemutató kisfilmjét az alábbiakban tekinthetik meg:

szalag2Iskolánk 2019. február 1-jén, pénteken 17.00 órai kezdettel rendezi meg hagyományos szalagavató ünnepségét tagintézményünk aulájában. 

Figyelem! A szalagavató ünnepségen csak a tanulók meghívott, előzetes regisztrációs listán szereplő vendégei vehetnek részt!

Az est programja:

17.00 A szalagavató kezdete, a végzős osztályok levonulása

17.20 Ünnepi műsor

17.30 Homor Judit tagintézményvezető ünnepi köszöntője

17.35 Szalagtűzés

18.10 Ünnepi műsor

18.30 Visszavonulás a termekbe

A Nők Lapja 2018. január 23-án megjelent legfrissebb száma közli a hetilap hagyományos Iskolaválasztó mellékletét. Az okatáskutató szakemberek által készített melléklet gimnáziumi, szakgimnáziumi és szakközépiskolai listákat is tartalmaz.
Nagy örömünkre a szakközépiskolai komplex kategóriában a Siófoki SZC Bacsák György Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája az előkelő országos hetedik helyen végzett.

Lannert Judit oktatáskutató az Iskolaválasztó mellékletben megjelent Mitől jó egy iskola a 21. százaban? c. cikkében a listák összeállításánál figyelembe vett szempontokról értekezve így zárja írását:
"Éppen ezért az érettségi és kompetenciamérési eredmények matematikára és szövegértésre szorítkozó abszolút értékeit felhasználó rangsorok mellett talán még fontosabbak lehetnek a hozzáadott értéket mutató rangsorok, ahol nem a teljesítmény szintje az érdekes, hanm a fejlődés mértéke. Vagy a komplex rangsorok, ahol mindezek mellett még az olyan, az iskolai klímát közvetetten mutató adatokat is figyelembe vettük, mint a lemorzsolódási, hiányzási, évismétlési számok. (lásd középiskolák listái). Abban az iskolában, ahol nagy a fejlesztési potenciál, és a gyerekek szívesen járnak oda, ott valamit megértettek a 21. századi világ kihívásaiból, és az egyéni tehetséggondozás helyett az érzelmi és közösségi nevelésre helyezik a hangsúlyt."

Az Iskolaválasztó melléklet rangsorainak módszertani hátteréről ITT olvashatnak részletesebben. 


Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Kiemelt partnereink

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés